فیلم جذاب و دیدنی روبه قبله همزمان با

پنجمین جشنواره فیلم عمار در منزل

شهید امان اله جزینی

به اکران درآمد

قسمتی از وصیت نامه شهید

برادران و خواهران گرامی؛ شیعه در طول تاریخ راهش خونین است..... چون وقتی که گفته خود را و حقانیت خود را نمی توانست به گوش جهانیان برساند با خونش اثبات می کرد و به آیندگان این گواهی را می داد که من با خون خود به رگ خشکیده جامعه و جهان طاغوت زده دمیدم و جامعه را به حرکت وا داشتم.

تذکر می دهم به خواهران دینی خودم، خواهران، حیارا، حیارا، عفت را، عفت را، سرلوحه خود قرار دهید و همچون زهرا و زینب(س) حسین گونه تربیت کنید.

بنده بعنوان یک مسلمان وظیفه خود دیدم به دفاع از این انقلاب که دشمن از هر طرف به آن حمله کرده است پرداخته. لذا چند تذکر را در این رابطه می‌دهم، اولین تذکر بنده به مادر مهربانم است که ای مادر از شهادت من اندوهگین نشو. امانتی است که خداوند به تو داده است و حال هم امانت خود را پس گرفت و چه بهتر که این امانت را با یک معامله پس می‌گیرد. ای مادر من! اگر عاطفه مادری نگذاشت که آرام گیری بیاد آور فرزند عزیز زهرا(حسین‌ابن‌علی(ع)) در شب عاشورا که رو کرد به بعضی از اصحاب و گفت اگر کسی می‌خواهد برود بیعت از او برداشته است و بعضی از آنها که ثروت دنیا و حب دنیا آنها را اسیر کرده بود فرزند زهرا را در میان هزاران دشمن رها کرده و رفتند. مادر! تو افتخار کن که فرزندت به اولاد حسین(ع) دست بیعت داده و تا پای جان ایستاده. ای مادر! بیاد آور ظهر عاشورا را که حسین فریاد برآورد (هل من ناصر ینصرنی) و این فریاد هنوز در گوش انسان‌های بیدار طنین افکن است و جواب آن را به خمینی لبیک می‌گویند. ای مادر! بیاد آور ام‌لیلا  را در  مرگ علی‌اکبر چه جوابی داد که صدها همچون من به پای او نمی‌رسیم. ای مادر اگر صبر و مقاومت کردی اجر مقاومت حفظ است.